Coca-Cola zero 1l

Coca-Cola zero 1l Momentálně vyprodáno
0 Kč s DPH
(0 Kč/l)
Tento produkt nelze zakoupit
Kód0001431
Coca-ColaCoca-ColaCoca-ColaCoca-ColaCoca-ColaCoca-ColaCoca-ColaCoca-ColaCoca-ColaCoca-ColaCoca-ColaCoca-ColaCoca-ColaCoca-ColaCoca-ColaCoca-ColaCoca-ColaCoca-ColaCoca-ColaCoca-ColaCoca-ColaCoca-ColaCoca-ColaCoca-ColaCoca-ColaCoca-ColaCoca-ColaCoca-ColaCoca-ColaCoca-ColaCoca-ColaCoca-ColaCoca-ColaCoca-ColaCoca-ColaCoca-ColaCoca-ColaCoca-ColaCoca-ColaCoca-ColaCoca-ColaCoca-ColaCoca-ColaCoca-ColaCoca-ColaCoca-ColaCoca-ColaCoca-ColaCoca-ColaCoca-ColaCoca-ColaCoca-ColaCoca-ColaCoca-Cola
Popis a složení

Popis a složení: Coca-Cola Zero byla vytvořena pro mladé lidi a v současné době je nejrychleji rostoucí značkou v kategorii nápojů s nulovým obsahem kalorií. Jde o celosvětově známou značku, pro kterou je typická její osvěžující chuť a černý vzhled, charakteristický především na etiketě nápoje. Na českém a slovenském trhu se nápoj Coca-Cola Zero prodává od roku 2008. Slogan: Pravá chuť, nula kalorií. Pouze s přírodními aromaty. Bez přidaných konzervačních látek.

Kombinace opravdové chuti nápoje Coca-Cola a nula kalorií (i nula cukru) v nápoji Coca-Cola Zero je jedinečnou nabídkou, která umožňuje spotřebitelům vybrat si nápoj pro svůj životní styl.

Alergeny: Obsahuje zdroj fenylalaninu

Výživové hodnoty:

 

 Ve 100 ml výrobku:

 Ve 250 ml výrobku:

 Energetická hodnota

 0,9 kJ / 0,2 kcal

 2,3 kJ / 1 kcal

 Tuky

 0 g

 0 g

 - z toho nasycené mastné kyseliny

 0 g

 0 g

 Sacharidy

 0 g

 0 g

 - z toho cukry

 0 g

 0 g

 Bílkoviny

 0 g

 0 g

 Sůl

 0,02 g

 0,05 g

 

Bio: Ne

Lepek: Ne

Dia: Ne

Český výrobek: Ne

Upozorňujeme, že tento produkt může obsahovat alergeny.
Přesné složení a alergeny jsou k dispozici na obalu výrobku. Prosíme, zkontrolujte před konzumací.

Ačkoliv se snažíme, aby zde uvedené informace byly správné a vždy aktualizované, doporučujeme Vám si vždy přečíst etiketu výrobku a nespoléhat pouze na zde uvedené informace.

Obrázky jednotlivých produktů jsou pouze ilustrační a mohou se tak lišit od skutečných produktů, které jsou aktuálně skladem či budou naskladněny.