Časté dotazy

Kolik stojí přivezení nákupu až ke mě domů?

Kam mi nákup přivezete?

 

 

 

Do kdy musím objednat, aby jste mi doručili nákup v čase 9:00 - 11:00?

  • Pro doručení nákupu v čase 9:00 - 11:00 stačí dokončit objednávku do 8:00 hodin daného dne.
  • Při dokončování objednávky se Vám v košíku automaticky zobrazují jen aktuální dostupné časy, pro doručení Vašeho nákupu.

        Příklad: Je pondělí 7:30 ráno, pokud stihnu dokončit objednávku do 8:00, budu si moci zvolit nejbližší ternín doručení mezi 9:00 - 11:00.

 

 

Do kdy musím objednat, aby jste mi doručili nákup v čase 16:00 - 18:00?

  • Pro doručení nákupu v čase 16:00 - 18:00 stačí dokončit objednávku do 15:00 hodin daného dne.
  • Při dokončování objednávky se Vám v košíku automaticky zobrazují jen aktuální dostupné časy, pro doručení Vašeho nákupu.

        Příklad: Je pondělí 14:30 odpoledne, pokud stihnu dokončit objednávku do 15:00, budu si moci zvolit nejbližší ternín doručení mezi 16:00 - 18:00.

 

 

Mohu nakupovat i o víkendu a pozdě večer?

  • Ano, na přiletíme jde nakupovat 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Nyní nákupy doručujeme v pracovních dnech, na víkendových rozvozech pracujeme. Při dokončování objednávky se Vám v košíku automaticky zobrazují jen aktuální dostupné časy, pro doručení Vašeho nákupu.

 

Kdy mi nákup dorazí?

  • Doručení nákupu můžete vybírat v 2hodinových intervalech a v pracovních dnech. Nicméně, každý čas má svoji maximální rozvozovou kapacitu, proto Vám doporučujeme, vytvářet Vaši objednávku s dostatečným přestihem, před požadovaným časem dodání, aby Vámi požadovaný čas doručení byl dostupný. Když máte nákup hotový a kliknete na tlačítko "Přejít k nákupu" zobrazí se Vám všechny dostupné časy pro doručení Vašeho nákupu, stačí
    jen zaškrtnout požadovaný čas.

 

Jak mi dá kurýr vědět, že už je na místě?

  • Až bude kurýr na místě, tak Vás o tom telefonicky informuje.

 

Jaká je minimální hodnota objednávky?

  • Minimální hodnota objednávky je 500 Kč

 

Jak můžu objednávku zaplatit?

 

       Objednávku lze zaplatit:

  • Hotově při převzetí
  • Kartou při převzetí
  • On-line platba kartou
  • On-line platba převodem

 

Co když se vyprodá něco z toho, co mám objednané?

  • Pokud nastane situace, že nejsme schopni nějaké zboží dodat, budete o tom telefonicky informováni a lze si zvolit náhradu či alternativu.

 

Kde najdu složení potravin?

  • Složení potravin najdete v detailu produktu - Popis a složení. Pokud jej u produktu přeci jen nenajdete , kontaktujte nás na info@priletime.cz a rádi Vám vše potřebné doplníme.

 

Proč platím cenu za dopravné?

  • Za doručením Vaší objednávky se skrývá velké množství práce týmu lidí, který je zodpovědný za poskytnutí maximálního servisu k Vaší spokojenosti. Lidé na našich obchodech pro Vás a za Vás vybírají nejlepší zboží, poté Váš nákup zabalí a připraví pracovníkům rozvozu, kteří opatrně a včas doručí objednaný nákup až k Vašim dveřím. Abychom Vám byli schopni doručit zboží v nejlepší kvalitě, je v době před Vaší dodávkou skladováno tak, aby byldodržen teplotní řetězec. Všechny tyto procesy, které nejsou navenek viditelné, se skrývají za cenou doručení.